mandag 14. mai 2012

Konfirmasjon, 13 mai 2012.

 I går var vi i konfirmasjon til niesa og fadderbarnet mitt GABRIELLE♥
Ein fin og minnerik dag!
 Mellom regnbygene klarte vi å knipse nokre bilder ute også:)
Skjønne Gabrielle i Sunnmørsbunaden sin.
 ♥♥♥
 Flott bilde, laga av Elin Flø (mor til "LisjeAstrid").
Ei gåve frå oss
 Mor (mi syster), søster, Gabrielle, bror og far
♥♥♥♥♥
 Nydelege blomsteroppsatsar i vårlege,duse fargar og kjempefin marsipankake i bakgrunnen ☺
 Gode veninner og kusiner  (mi eldste dotter og Gabrielle)
 ♥
 I kyrkja......
 Minstejenta og fetteren ☺So flotte i Sunnmørsbunadane sine!!! 
 Konfirmanten med foreldre og besteforeldre.......
Blomster og gåver som stod for dekorasjonane.
NYDELEG:) 
 Gåver frå familie og venner
 Kjempefin kransekake som systera mi hadde laga sjølv:)
 Herlege fargar som konfirmanten har valgt......lilla, sølv, grønt
 Frå kyrkja. Ei høgtidleg og tankefull Gabrielle.....

*****************************
I dag tidleg reiste konfirmantane som tradisjonen er til Ålesund og kosa seg med venner på shopping:) Er spent å sjå kva ho har funne;) Huskar so godt då eg reiste og kom tilbake med ein kassett (Cyndi Lauper).Hahaha:) 25 år sidan det!Oj,kor tida går!!!

*****************************
KLEM FRÅ METTE

14 kommentarer:

  1. Så vakker hun er!! Ja, det var jo mange vakre i innlegget ditt i dag. Og den kransekaka skulle jeg gjerne ha smakt bare en liiiiiten bit av...Koselig at du likte det nye fuglekortet mitt også =)

    SvarSlett
  2. Så nydelig konfirmant! Mange vakre bilder du har tatt fra den store dagen.

    SvarSlett
  3. Flotte bilder og nydelig konfirmant:)
    Her har vi konformant i september...

    Den bunaden din yngste datter har på hadde jeg som 11-12 åring, den er så fin ♥ Min mamma er fra Ålesund:)

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  4. Det var nydelig konfirmant ♥
    Virker som en perfekt dag:)

    Nydelige kjøkkenbilder under her,syns gamle kjøkken har en sjarme som ikke nye har,koselig :)

    Klemmer Bente

    SvarSlett
  5. Nydelig konfirmant♥

    Masse fine bilder frå ein fin dag ser det ut som ;)
    Klem

    SvarSlett
  6. Hei Mette.

    ÅÅÅ for et koselig inlegg.
    Så vakker konfirmant. Og så fine bunader jeg så her. Både barn og voksne hadde så flott bunader

    Og kransekaka var helskjønn. Ser ut som en veldig koselig dag.

    Ja hehe... jeg hadde den kassetten jeg og. Jeg kjøpte meg en mintrønn sykkel med bukkehorn for mine penger. Hadde så lyst å bli flink syklist, fordi min far var norgesmester i sykkling da han var ung. Og jeg trodde jeg også kunne bli det. Men såå flink var jeg ikke. hehe.

    Ha en fin 17 mai :)

    Klem Margareth

    SvarSlett
  7. Ein nydelig konfirmant i flott bunad♥
    Flotte bilder frå ein flott og minnerik dag.
    Likte så godt bildet som dere hadde gitt i gave - personlig og så flott.

    Ha en fin dag videre. Klem :0)

    SvarSlett
  8. Ser ut som en perfekt dag!! Flotte bilder!!
    klem Tove

    SvarSlett
  9. Kjempe flotte bilder Mette!

    Ha en fin natt og fantastisk morgendag!
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  10. Vakre bilder fra den store dagen!
    Flott konfirmant, kaker, familie og blomster.
    Synes frøkna ligner tanten sin, jeg ;-)

    Ha em fin 17.mai!

    Stor klem

    SvarSlett
  11. Fin tjej i vacker bunad!
    Såg ut som ni hade en perfekt feiring!

    Önskar dig og dine en fin 17. Mai
    Kramar joy

    SvarSlett
  12. Så herlig innlegg fra deg..nydelige konfirmanten !
    Vart så glad når du ville bli med på iveavaw hos meg..lykke til !
    Ønsker deg og dine en flott 17.mai
    Klem Anne

    SvarSlett
  13. Uff..gikk visst litt i surr her ..
    Det skulle stå Giveaway...

    SvarSlett

Vert glad om du legg att nokre ord ☺