onsdag 9. mai 2012

Kjøkkenglede?

 Ja,kva gjer ein ikkje for å ha det litt trivlegare ved oppvaskbenken ☺
Istadefor å ha alt ståande vekkgøymt i skap,tok eg fram det mest nødvendige å samla det i ei fin kasse.

Kjøkkenet vårt er gamalt og slitt og står på prosjektlista vår;) Men ein får gjer det beste ut av det so lenge.....

 I kassa har eg altså : Oppvaskmiddel frå Green Gate, Handsåpe frå Durance, handkrem frå Cath Kidston, oppvaskklut frå House Doctor og oppvaskkosten er eg jammen usikker på.
 Alt dette er både to og tre år gamalt,so det er på tide å bruke det;)
Nesten slik at eg gleder meg til å vaske opp....so lenge det varer!

**************
Tusen takk for alle gode ord dåkke legg att her!!!!
Set stor pris på kvar og ein☺
Velkomne også til nye følgarar Håper dåkke vil trivst her ☺

**************
KLEM FRÅ METTE

11 kommentarer:

  1. Så fin kasse. Og kjempelurt tips.
    tusen takk for god ide:)
    Nydelig blogg du har, som jeg ofte er innom

    Klem Margareth

    SvarSlett
  2. Så lekkert på kjøkkenbenken din:) Ikke noe vits i å gjemme bort når det er så dekorativt å ha fremme:) Tror jeg skal kjøpe en liten kasse selv, nå har jeg et lite sinkspann, men det er for lite til alt jeg egentlig vil ha plass til;)

    Fin midtuke til deg!

    klemmer

    SvarSlett
  3. Så fint! :))
    Jeg har gjort nesten det samme hos oss ;)
    durance, gamle oppvaskbørster og hekla kluter i pastellfarger i en fil-de-fer kurv :)

    Ikke så mye som skal til! ;)

    Ha en fin dag, skjønne du!

    Stor klem

    SvarSlett
  4. Så stilig. Fint å få samlet sånne ting og så gjør det jo hverdagen lettere. Alt for hånden, det er meg.

    Klem

    SvarSlett
  5. Slike flotte ting fortjener jo en plass på kjøkkenbenken og mye mer praktisk å ha det stående framme. Oppussing av kjøkken står også her på listen, men ganske langt nede foreløpig...
    Ha en flott onsdagskveld

    Klem

    SvarSlett
  6. Så herlig med en kasse med litt vaskelykke på kjøkkenet ♥
    Det gjør som du sier, at vasken blir litt koseligere:)

    HA en fin fin kvled:)

    SvarSlett
  7. Så koselig du har laget det til i kassen på kjøkkenet .
    Lekre nyttige ting ..og her får man virkelig lyst å kose seg med oppvasken.
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  8. Kjempelekkert! Ja, hvorfor skal en ha en tilgriset grønn zalo plastflaske og en sleten gammel gul oppvaskbørste når en kan gjøre det så koselig for seg selv og arbeidslysten.
    Ha en flott uke og go helg!
    Bente

    SvarSlett
  9. Så vårlig og lekkert med de fine produktene i trekassen. Det passet så fint der på benken. :)

    SvarSlett
  10. Så herlig det ble :) Riktig lekkert og veldig fjellromantikk *blunke*

    Takk for gode kommentarer inne hos meg, jeg har hatt det litt hektisk denne uken, men i dag har jeg fri og det skal jeg nyte. Blant annet ved å besøke din vakre blogg.

    Fin fredag!

    Her skal jeg overraske mannen med tapas og vin, når han kommer hjem sent etterpå :)

    Smil og fine tanker til deg-

    SvarSlett
  11. Så fint det ble når du samlet alt sammen i en kasse. Jeg har også oppvaskmiddelen fra GG, men er faktisk ikke særlig fornøyd med det. Kjøpte det fra Søstrene Grene til 16 kr som jeg bruker nå og er kjempefornøyd! Ha en riktig god helg Mette! :)

    SvarSlett

Vert glad om du legg att nokre ord ☺