lørdag 1. oktober 2011

Rosa detaljar♥

God laurdagskveld♥
Snik inn eit lite innlegg medan eg ventar på "Skal vi danse".
Eit ganske so rosa innlegg...

Malte bordplata på kjøkkenbordet rosa her ein dag ☺Med den same rosafargen som eg malte på veggen/dørene i spisestova. Likte den godt JA:)

♥♥
16 sept. hadde eg og min kjære 5 år` bryllupsdag♥
I den anledning fekk eg denne skjønne taklampen frå Nordal av min utkårede!!!
Den stod nok på ønskelista...men likavel!Synest det er raust av ein mann å kjøpe rosa?!Eller???

Nyt kvelden!!!!
Varme klemmar frå Mette.

24 kommentarer:

  1. Rosa & fint!
    Ikkje rart ho marie e gla i rosa :)

    SvarSlett
  2. Rosa er såå fint! Jeg elsket fargen på kjøkkenbordet :) Du er så flink mette!

    Fabelaktig helg til deg og dine!
    Klem

    SvarSlett
  3. Utrolig koselig kjøkken! "Hemtrevligt" og personlig! Er imponert over mannen din som kjøpte rosa lampe, det hadde ikke min gjort! :))

    SvarSlett
  4. Takk for koselig hilsen =) Synes det var kult med den rosa bordplaten!Fikk litt lyst å ta en bit av den...litt marsmallows assosiasjoner, hihi.

    SvarSlett
  5. Så flotte detaljer i rosa:-))
    Gratulerer med bryllupsdag!
    Ha en god helg

    Klemmer

    SvarSlett
  6. Jeg har prøvd flere ganger i dag å legge inn kommentar til deg..så mulig du får 4-5 samme kommentarer plutselig dukkende opp..fikk de ikke gjennom.Uansett, takk for supersøt kommentar hos meg.Den kaka er superenkel og lage og kjempegod..må prøves:) Veldig poppis i barnebursdaGER skal jeg love deg:)

    SvarSlett
  7. Hej Mette
    Rosa e fint :)
    å missa nu inte.....

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    Det är kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvarSlett
  8. Hei!
    Artig med rosa bordplate ツ
    Jeg har også kosa meg med skal vi danse...

    Klem Anette

    SvarSlett
  9. Er så fint med dine rosa innslag;)
    Tøft og sukkersøtt på en gang ♥
    Herlig av mannen og kjøpe roooosa lampe, hihi;)

    Klem line

    SvarSlett
  10. Hei!
    Så kult da!
    Befriende å sjå på blogger med litt farger...begynner å bli lei alt av det hvite!
    Rosa var kjempe kult på ditt kjøkken.....
    hos meg blir det nok litt mint grønt på bordet etterhvert!
    Klæm fra Beate
    Koselig blogg du hadde!

    SvarSlett
  11. Så stilig, og jammen er mannen din ekstra grei.
    Tror ikke min hadde kommet hjem med rosa lampe nei.. ;)
    Bordet ble knallfint!
    Ha en fin søndagskveld.
    Klem

    SvarSlett
  12. Heia Mette :)
    Så koselig det er på kjøkkenet ditt, kjempefint med den rosa bordplaten og lampa :)
    Likte veldig godt de boksene på nederste bilde også:)

    Ønsker deg en fin ny uke
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  13. Herlige rosa detaljer:) Elsket bordet! Den rosa bordplaten ble prikken over ien:) Og så heldig du er som fikk rosa lampe av mannen din:)

    klem Jennifer

    SvarSlett
  14. Dette var stilig Metteღ

    Rosa er kult!! Lampa var jo berre stilig da..flinke mannen :)

    Klem til deg

    SvarSlett
  15. Hei på deg!

    Så fiiiint med det rosa bordet♥ å den KULE lampa!!!:)

    Supermorsomt og fint med disse rosa detaljene, veldig personlig vri, som ikke alle har :)

    Ha en fin kveld,
    Klem Jatte♥♥

    SvarSlett
  16. Herlighet FOR en mann du har:):) det må du bare hilse og si, for her hadde jeg aldri fått noe som var rosa!! Hvertfall ikke en taklampe:P

    Bordplata var supersøt:):) Råååsa;)

    Ønsker deg en flott uke snuppa:)

    Klem klem

    SvarSlett
  17. Bordplata er berre fantastisk vakker!
    Ah!Detaljane i heimen din...ME LIKE, A LOT! ♥

    God haustferieveke :)

    klem ♥

    SvarSlett
  18. Hei Mette
    Gratulerer såååå mye med 5 års bryllupsdag ★
    Knallstilig lampe fra Nordal - og superstilig
    med rosa bordplate, likte også veldig godt den
    turkise kjøkkenstolen din ★ sååååå herlige...
    Ønsker deg en fortsatt fin kveld, og uke :)
    Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  19. Hei :-)

    Flott og rosa innlegg :-) Stilig bord!! Det likte jeg godt :-)

    Ønsker deg en flott uke :-)

    Klem

    SvarSlett
  20. Du er tøff som tør å prøve. Det passer så godt hos deg.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  21. Så flott rosa innlegg.
    Å kjøkkenet ditt oser av hjemmekos. Kunnet sitte der med kaffekoppen min jeg ja:-)
    Tydelig at mannen vet hva du liker. Kjempefin lampe han ga deg.
    Ha en fin tirsdag
    Klem

    SvarSlett
  22. Hei igjen Mette! Så gøy at du likte vår 100 år gamle tapet så godt!! Veldig moro! Ha en fin kveld! :))

    SvarSlett
  23. Hei Mette!

    Så flott med rosa bordplate! Og den stilige lampa, godt å se at noen tør å bruke annet enn bare hvitt! :)

    Hilsen Lene

    SvarSlett

Vert glad om du legg att nokre ord ☺