onsdag 28. september 2011

Trekning av give awayen min ☺

Ja, då var dagen her og vinnaren av 2 stk.latte koppar + 1 stk.vikleord er trukket:)
Ikkje mindre enn 152 påmeldte...
296 lodd...
Flinke,ivrige hjelparar...
... og vinnaren er:
Mette,med den herlege bloggen Mette`s romantikk!!!!!
Gratulerer♥

Pakken er pakka og straks klar til sending;)
Kan du Mette sende adressa di til mailen min? :
fjellro-sa@hotmail.com
TUUUUSEN TAKK til alle som var med på give awayen min!!!!
Gode klemmar til kvar og ein♥
Mette

17 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til vinneren. :):)

    SvarSlett
  2. Hei høpp!!

    Gratulere så mye til den heldige:)

    Ha en fin torsdag til deg:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse til den heldige vinneren;)

    Klem line

    SvarSlett
  4. Gratulerer til Mette :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse til Mette!

    Heleneklem

    SvarSlett
  6. Gratulerer til HELDIG vinner♥¨

    Ønsker deg en fin Torsdag, Mette -
    Klem Jatte♥:)

    SvarSlett
  7. Gratulerer så masse til Mette :)

    Nydelige barn du har altså!
    klem

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye til vinner-Mette, den heldiggrisen;) Spennende å være med på give awayer, synes jeg. Man trenger litt spenning i hverdagen. Takk for at du er med på å gjøre det mulig, Mette! Ønsker deg en fin dag. Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  9. Gratulerer til den heldige vinner av flott premie!
    En fin dag ønskes deg Mette!
    klem Anne

    SvarSlett
  10. Gratis Mette! Håper handa di er bedre nå.

    Skriver loddlapper etterhvert denne gangen for å unngå skrivekrampe!

    Ha ein fin torsdag! Eg skal ut i sola å luke når bare natteduggen tørker opp litt.

    Klem,

    SvarSlett
  11. Jippi, nå har det ordnet seg. Nå får jeg opp innleggene dine

    Grattis til vinneren.

    Klem Bente

    SvarSlett
  12. Heisann Mette.
    Hurraaa,nå ble jeg kjempeglad,
    så gøy å vinne. Gleder meg masse
    til pakke i posten. Tusen takk.:))
    Masse klemmer fra Mette.

    SvarSlett
  13. Gratulerer til den heldige vinnaren :)

    SvarSlett
  14. Hei på deg, Mette!
    Gratulerer til Mette!! Så kjekt at hun vant som har slitt så lenge med hånden sin! Hun trengte en oppmuntring.
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Hjørdis:-)

    SvarSlett
  15. Takk for fine ord frå deg ♥

    God helg og ferie til deg også :)

    Klem ♥

    SvarSlett

Vert glad om du legg att nokre ord ☺