torsdag 18. oktober 2012

I ♥ London, del 2....

 Big Ben sett frå Big bus tour`en vår.Imponerande syn!!!
 Sjølvsagt måtte vi innom Madame Tussauds også ☺Trur vi var der i over 2 timar og kika på alle desse flotte voksfigurane. So levande og utruleg flott opplevelse.
 Hotellet vi budde på i Bayswater, Grand Plaza serviced apartments. Sentralt og fint hotellIkkje so mykje vi var her da;) Var "innom" for å sove for å seie det slik...
 For eit år sidan opna Rachel Ashwell butikk i London/Notting Hill.Rart eg trivst i desse gatene...?;)
FOR ein butikk!!!!Og SO mykje fint!!! Har absolutt funne min favoritt:)
 ♥
 
 ♥ 
 
Berre eit lite knippe av herlegheiter denne dama har å by på. Sukk i
Har du vore i ein av hennar butikkar? Visst ikkje,so er det verdt besøket☺

*********************************
I neste og siste del frå London,skal dåkke få sjå det eg kjøpte med meg heim...Vart nok mest kleder til jentene,men litt greidde ho mor å skvise ned i kofferten;)

KLEM FRÅ METTE

17 kommentarer:

  1. Fantastiske bilder fra en fantastisk tur!
    Enda mer overbevist om at jeg må overraske kjæresten med en tur dit ;-)
    Gleder meg til å se hva du har shoppet ;-)

    Sove godt, vennen!
    Klemmer

    SvarSlett
  2. Dette ser jo utrolig spennende ut! Kan tenke meg vokskabinettet var spesielt å være på. Var på et lignende i København for noen år siden.

    SvarSlett
  3. Hei,
    Så koselig innlegg, sitter å mimrer jeg, elsker den butikken.
    Ha en fin dag.
    Klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. For en herlig butikk ja;)
    Gleder meg til å se hva du fikk med hjem:)
    Ha en fin dag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Heisann:)

    Flotte bilder og det ser ut som Dere har hatt en fantastisk tur:) Ønsker deg en riktig fin høstkveld:)

    Klem Davina

    SvarSlett
  6. Herlige bilder fra herlige London,får litt reiselyst no...
    Reiser til Barcelona på onsdag,så no gleder jeg meg!! :-)
    Fiiin kveld til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  7. FOR en butikk!!
    Der har jeg ikke vært nei ..men gjett om jeg SKAL..i desember.
    Fikk du virkelig lov å fotografere inne ???
    Å vente på en glede er også en glede..gleder villt til ny London tur jeg .
    Tar gjerne i mot nye tips.
    Herlige bilder av kjente steder og fornøyde jenter ♥
    Venter i spenning på hva som ble med hjem ..hi..hi..
    Nyt kvelden og kos deg med gode London minner.
    Klemmer fra Anne

    SvarSlett
  8. Hei hei:)

    Jeg som aldri får vært innom bloggene lenger,
    er veldig glad jeg ikke gikk glipp av London
    innleggene dine vennen:):) ELSKER London:)
    (hvem gjør ikke det) skulle gjerne reist dit ett
    par ganger i året.. sukk...
    Og for en butikk du viser her,
    der skulle jeg likt å vært...sukk igjen... ;)

    Får ta en kjærestetur når baby klarer seg
    uten pupp;)

    Nyt helga:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  9. Fantastisk butikk!!!
    Jeg har ikke vært der,men skal garantert besøkes neste gang jeg er i London,for DIT skal jeg tilbake;)
    Madame tossauds er kjempegøy og fasinerende:)
    Gleder meg til å se dine kjøp;)
    Ha en super helg!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  10. Så fine bilder. Den butikken så fantastisk ut :) Lenge siden jeg har vært i London nå, fikk enda mer lyst til å dra når jeg så disse bildene!

    Ha en fin lørdagskveld *klem*

    SvarSlett
  11. Hei hei Mette.. ser ut som dere hadde en kjempe koslig jentetur til london ☺ Har du noen planer om å besøke korea snart,da hadde det vært kjekt å møtt deg? koslig å følge deg på instagram ☺ Finfin ny uke til deg...
    Beate

    SvarSlett
  12. Så fine bilder fra turen deres, takk for loselig hilsen inne hos mæ.
    Ha ei fin uke, hilsen Lisbeth :O)

    SvarSlett
  13. Så fine bilder fra turen deres, takk for loselig hilsen inne hos mæ.
    Ha ei fin uke, hilsen Lisbeth :O)

    SvarSlett
  14. Så koselige bilder. Ser ut som dere hadde en flott tur.
    Ønsker deg en flott mandagskveld.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  15. Kjempe koselige bilder og det var en flott tur :)

    God kveld klem Monica

    SvarSlett
  16. Hei Mette
    Du så heldig du er å få vært på så mange flotte butikker:))Tror ikke jeg hadde kommet meg ut derifra,hi hi
    Kjekt å se :))

    Klem Bente

    SvarSlett
  17. Skulle gjerne hatt et par dager
    (uker) i den butikken ja,fantastisk
    flott og flink dame. :O)) Savner
    programmene med henne på tv.
    Fine Londonbilder.
    Ha en super dag,her skinner SOLA.
    Klem Mette.

    SvarSlett

Vert glad om du legg att nokre ord ☺