torsdag 6. september 2012

Test......

 Hadde tenkt å lage eit innlegg om oppbevaring på badet. MEN har problemer med Google Chrome:(Får ikkje laste ned alle bilda eg hadde tenkt. Ofte kjem eg meg ikkje inn på bloggen ein gong.Verken min eller andre sin.Enda vansklegare er det å legge att kommentar:(

*****

*****

 *****


Irriterar meg veldig over dette!!!!! 
Er det fleire som har same problemet? Og er det nokon som kan hjelpe?
********
Mange surefjes her i dag...

Kjem tilbake med ferdig innlegg når ting ordnar seg;)

Ha ein fin dag!!!!!!!!!!!
Klem frå Mette

11 kommentarer:

  1. Håper det ordner seg, at du får lagt ut bildene du ønsker. Fine bilder dette også da.:) Flisene på gulvet så veldig fine ut.

    SvarSlett
  2. En restart på maskinen kan hjelpe.

    SvarSlett
  3. Ser jo greit ut dette:)
    Badet ditt ble superflott!!!
    Håper dagen har bedret seg (maskinen og for den saks skyld) og at du får en flott dag videre.
    Klem

    SvarSlett
  4. Ser fint ut Mette! :) Jeg har ikke hatt problemer i det siste.

    SvarSlett
  5. Bruker chrome selv også når jeg blogger, og jeg har ikke hatt problemer. Hadde mye problemer da jeg brukte Explorer, men det ga seg da jeg byttet til chrome. Håper det ordner seg :-)

    Ha en fin dag, vennen!

    Nydelige bilder :-))
    Klemmer

    SvarSlett
  6. Frustrerende...opplever litt forskjellig "trøbbel" her innimellom også,som at jeg ikke er følger til noen lenger og må legge meg til på nytt...mister litt gnisten da...
    Men har heldigvis noen ungdommer som hjelper meg,men hva de gjør har jeg ingen anelse om desverre,hihi!!
    Håper du får løst problemene!!
    P.S Vårt vennepar i Korea bor i Pusan!! :-)
    Superfin kveld ønskes deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  7. Har akkurat hatt det samme problemet, og fikk tilslutt sendt en tilbakemelding til Google om at jeg ønsket min "gamle" side tilbake.
    Husker jo ikke nå hvor jeg fant linken til dette...
    Håper det ordner seg igjen fort!
    Fin torsdagskveld til deg!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  8. Uff,sånt er kjeeeedelig ://Håper det ordner seg fort
    Gleder meg å få tips om oppbevaring,trenger å lære litt triks der :))
    Fineste dagen til deg ♥

    Bente

    SvarSlett
  9. Så kjedelig at du skal prakkes sånn med bloggen din!
    Kjempefine bilder du legger iallefall:-)
    Klem

    SvarSlett
  10. Koselige detaljer på badet da.
    Kjipt bloggen ikke fungere optimalt. Jeg hadde en periode hvor det var litt tull, men nå er det *bank i bordet* helt greit.

    Ønsker deg en fin kveld og god natts søvn.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  11. Hei igjen Mette og tusen takk for hyggelige kommentarer på bloggen min! :) Så mye fine oppbevaringssaker du har på badet ditt! Og de gulvflisene dine, elsker dem! Måtte de impregneres med noe eller, ønsker sånne på det nye badet mitt ( når det engang skal pusses opp :) ? Syns den krakken er så fin også, lekkert! Ha en fin ny uke Mette! :))

    SvarSlett

Vert glad om du legg att nokre ord ☺