søndag 23. september 2012

Prøver meg på collage....



Heisann og takk for alle koselege kommentarar i forrige innlegg ☺
Vi har hatt ei fantastisk helg saman med kjære mannen og pappsen♥

*****
Han har faktisk ikkje vore heime på 7 mnd., MEN det er ikkje SO lenge sidan vi såg kvarandre sist;) Eg og jentene var i Korea hos han i sommar i 7 veker;) Ikkje so gale som kanskje mange trudde:)

*****
Vel,tilbake til collage....Takk Hjørdis, for tips,slik at eg fekk moglegheita å lære meg dette!!! Det er no kjempeartig:)Og so mange effekter ein kan bruke da....Ser på bildet over at eg har kanskje vore litt for ivrig;) Vart litt mykje med dei mørke rammene! Hahaha

*****
No er det min tur å besøke dåkke!!!! Har slett ikkje vore flink å legge att kommentarar siste dagane. Ikkje bra. Mange nye følgere har eg også fått,som eg ikkje har besøkt.
Er straks der;)

*****

HA EI FIN KOMANDE VEKE ☺
KLEM frå METTE

14 kommentarer:

  1. Kjempefin collage Mette med de nydeligste blomster.
    Fin-fin uke til deg også !
    klem Anne

    SvarSlett
  2. Kan tenke meg det måtte være herlig å endelig få mannen sin hjem. :) Fin collage du har satt sammen her. Likte også veldig godt den søte figuren i innlegget under. :) Minner meg om noe av merket Linda, som jeg hadde flere av som lita. Har de enda, da. :)

    SvarSlett
  3. Nydelig collage, Mette. Alltid artig å få til nye ting.

    Riktig god ny uke til deg og dine.

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei Mette :)
    Flott kollasje, med herlige bilder :)
    Fargerikt og nydelig ღ Det er veldig
    gøy å sitte å lage slike. Bruker du
    PhotoScape? Så koselig at mannen er
    kommet hjem igjen ღ kos deg masse og
    ha en fortsatt fin kveld, stor klem
    Mette

    SvarSlett
  5. Hei hei!

    Skal si du er tøff som lever så mye av tiden alene uten mannen.. jeg er nok litt for avhengig av mannen min - han reiser inatt og kommer hjem onsdag kveld, å jeg gruuuuer meg :P

    Ha en fin ny uke,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  6. Collagen ble jo kjempefin!!
    Gøyt med bilde-redigering,jeg bruker Picmonkey,det er masse muligheter og veldig enkelt (og det må det være for min del)
    Strålende fin uke ønskes deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  7. Hei!

    Ja det er gøy med collager :) Fått litt dilla selv ;)

    Nå skal jeg melde meg på give awayen din også ;)

    Klem Anette

    SvarSlett
  8. Kjempefin collage - dette har du da dreisen på! :-)
    Fin kveld til deg!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
  9. Alltid moro å lære noe nytt :)

    Kos deg med uka og mannen !

    En fin dag til deg:)

    Klem Monica

    SvarSlett
  10. Alltid kjekt å prøve seg på noe nytt !:)
    Godt å høre at dere haddde ei fin helg :D

    SvarSlett
  11. Hei på deg.
    Alltid kjekt å lære noe nytt, synes collagen din var fin jeg. Og husk at øvelse gjør mester ;))
    Ønsker deg en riktig god natt, og en glad ny dag i morgen.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  12. Hei :-)

    Fint det ble :-) Godt at dere koste dere maks i helga da :-)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke :-)

    SvarSlett
  13. Nydelig collage!:-) Der ser du hvor enkelt det var:-) Jeg får også helt dilla på dem. Klarte også å lage ny header.

    Tenker dere koste dere i helgen. Sikkert tøft å sende ham avgårde igjen. Det er en lang reis for bare en helg.

    Tusen takk for skjønn hilsen hos meg! Du er bare så god:-)

    God klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  14. Jeg likte den fine collagen din! =) Koselig at dere hadde en fin helg sammen, det betyr mye å få være sammen med dem man er glad i. Betyr jo mest av alt...

    SvarSlett

Vert glad om du legg att nokre ord ☺