fredag 24. august 2012

Ut av kofferten....fleire innkjøp frå Sør-Korea og Haugesund ☺

 Sonny Angel-bringer lykke
 Såpestykke frå tinekhome
 Duftlys frå Volupsa

 Gamle kort frå brukthandelen i Haugesund
 Korta er frå 1926-1939
 Apotekerflasker, også frå brukthandelen
 Hjerter med duft av lavendel frå Laura Ashley
 Pute frå Laura Ashley
 ♥
 Gryte"klut" og spisebrikker frå Laura Ashley

Ser eg likar godt prikkar....

 Pompadur/toalettveske frå Laura Ashley
 Og at eg er glad i lys blå/turkis......
 Tyske interiørblad ☺ Kjøpte dei i Munchen på flyplassen. Måtte ha litt lesestoff til den 11 timers lange flyturen. 
Volupsa duftlys. Får aldri nok av gode dufter i heimen;) Ser fram til haust,mørke kveldar og mange mange levande lys rundt omkring KOS!!!!!!

************************
Neste innlegg kjem frå nyebadet vårt:) I dag fekk vi lys og varme der,berre toalettsetet som manglar no.... må innrømme at eg er kjempefornøygd!!!!! Må stæsje og styre litt til før bildetaking;) Åååå,det er so kjekt:))))) Gleder meg til å vise dåkke

Ønsker alle ei GOD HELG og TAKK for alle skjønne ord dåkke legg att her på bloggen min!!!! 

KLEM FRÅ METTE

13 kommentarer:

  1. Så mye fint du har kjøpt.

    Gleder meg til å se bilder fra nybadet.

    Ønsker deg en super fredag.

    Klem Tanja

    SvarSlett
  2. Enda flere flott ting du viser!
    Gleder meg til å se badet, kan tenke meg at det er helt fantastisk med nytt bad.

    Klem

    SvarSlett
  3. så mye fine skatter ;)

    likte så godt den søte lille engelen - lykke

    morgensmil fra monika

    SvarSlett
  4. Så MYE fint du har shoppet deg altså:)
    Gøy med ferie når man kommer hjem med så mye fint ♥

    Ha en fin fin fredag!!

    SvarSlett
  5. So mykje fint du har kjøpt deg :)
    Blir spennende å sjå korleis det nye badet ditt blir.

    Finfin fredag og ei strålende helg til deg.
    Klem Jorill

    SvarSlett
  6. Jeg er ny her i blogglandia, så gøy at jeg så bloggen din nå på VI!
    Så mye flott du har fått kjøpt med deg, skjønner godt at du er fornøyd :)

    Ønsker deg en god helg :)

    SvarSlett
  7. Skal si du har hatt kofferten full. Og så masse fine saker du har funnet. Artig å se at du også kjøper interiørblader i utlandet - jeg kjøper alltid interiørblader når jeg er ute å reiser, selv om jeg ikke alltid kan språket. Det er så morsomt å se inn i utenlandske hjem og få inspirasjon derfra!
    Ønsker deg en fin fin helg!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  8. Hei, og takk for koselig hilsen hos meg!
    Var litt vanskelig å finne tilbake til deg, da jeg først ble vist til en Google+ side som jeg ikke er kjent med - men, fant etterhvert link til bloggen din :)

    Masse flott du hadde med deg hjem i kofferten!

    Ønsker deg en fin helg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  9. Spennende å se alle de flotte tingene du har kjøpt,nesten som julaften dette :)
    Gleeeder meg å se badet,tenker det ble lekkert :)

    God helg

    Klemmer Bente

    SvarSlett
  10. Kjære søte Mette, så mye fint du har fått med deg hjem. Elsker den pompaduren. Såå nydelig. Veska også. Den var kjempefin.

    Ei fin helg til deg

    Klem

    SvarSlett
  11. For en flott sommer dere har hatt! og så mye kjekt dere kom hjem med! Forstår godt at det må ha vært overvekt:-) Så gøy det må være å pakke ut. Nå kan dere leve på gode minner lenge.

    Ha en flott helg!!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  12. Så mye fint du har fått handlet deg, er den puten kjøpt i korea?
    Ha en fin helg..
    -Beate-

    SvarSlett
  13. Så mye fint! Likte godt de gamle kortet jeg da, de var skjønne! Gleder meg til å se baderommet dokkers! Fin søndag til deg Mette! :)

    SvarSlett

Vert glad om du legg att nokre ord ☺