lørdag 14. april 2012

Nytt i hus....

God laurdagskveld!!!!!
Tenkte å vise dåkke kva eg kjøpte når eg var på påsketur ☺
*
Duftlys frå Lene Bjerre (på bildet over).Skjønn duft når eg stikk nasa ned i boksa,men det er ikkje so effektiv som eg håpa på.Kanskje Yankee candle er grunnen? Dei duftene sprer seg i alle rom♥ Boksa er no søt da;)
Førstehjelpskrin frå House Doctor. Har sett på dei lenge,so no når det nærmar seg nytt bad (i sommar),tenkte eg det var greit sikre seg eit;)
Søte skåler frå Kremmerhuset♥ Kjøpte 4,men dei to andre er i vaskemaskina.Her ser du lilla og blå,dei andre er grå og rosa.19 kr pr.stk!!!!!
Søte serviettar også frå Kremmerhuset:)
Verdens beste og finaste rørebollar frå Ib Laursen♥For fine å gøyme i skapet so dei står framme på kjøkkenbenken:) Veldig fine prisar på dei også!!!
Nydelege fargar også!!!
Fortsatt fin helg til deg som er innom!!!!
*
Eg er på jakt etter nostalgiske,romantiske,spesielle,gamledagse.... konfirmasjonskort ☺Nokon som veit om det er å få tak i????Tenkte å lage sjølv visst eg ikkje finn det eg er på jakt etter.
*
KLem frå Mette.

13 kommentarer:

  1. Hei Mette! Nydelige ting du har fått tak i! Likte de vispebollene veldig godt, ja, de små bollene fra kremmerhuset også! :) Jeg er i full gang med stua, begynner på veggene i morra! Klem fra Lene

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har kjøpt i påska da. Herlige ting.
    Har du sjekka om salige Lavendel har? Har ikke sett noe selv, men hun har jo ofte så mye lekkert.

    Ha en fortsatt fin lørdagskveld. Her er det leggetid ettersom vi ikke er 110% i form og har vært barnevakt fra kl 8 idag..

    Stor klem til deg herlige Mette!

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har ღ Har slike boller jeg
    også, men ser jeg skal ta dem ut av skapet
    kanskje jeg bruker dem mer da :))
    Kremmerhuset har masse fint, skulle ha tatt
    meg en tur dit snart ser jeg :) Ang kort som
    du er på utkikk etter, så tenkte jeg også på
    Salige Lavendel - hvis hun ikke har, så kan
    det hende hun lager :)) Ønsker deg en fiiiin
    helg, stor klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Jeg har også Slike Ib Laursen boller, elsker dem. Har også noen glasskrukker derfra med lokk, og de er myyyye i bruk :)
    Gleder meg til jeg får nytt kjøkken, da skal jeg vise dem frem mer ;)

    SvarSlett
  5. Oi so mykje flott :) Alltid kjekt med noko nytt ;)

    Eg og tenkte på Salige Lavendel ;) Høyr med ho!

    Forsatt god helg! No er det rett i seng ;)

    Klem

    SvarSlett
  6. Flotte, fine, og kjekke å bruke ting du har kjøpt deg!

    Husker alle de seriene under her, likte de godt!

    Ha ein fin søndag!Klem,

    SvarSlett
  7. Hei Mette. Her var det mye lekkert som er helt i den stilen jeg også liker:) Det er godt å unne seg litt av og til:)) Rørebollene fra Ib Laursen er bare helt fantastisk fine! Lucky you!! Jeg kommer ikke på hvor du kan få kjøpt nostalgiske konfirmasjonskort. Men har sett at det er mange som lager disse selv. Ønsker deg en kjempefin søndag. Klem Ellen.

    SvarSlett
  8. Så mye fint du hadde kjøpt deg!
    Jeg har faktisk bare prøvd durance duftlys,men kanskje jeg skulle prøvd yankie candle hvis det er bra;)
    Boksen til Lene Bjerre lyset var fin da:)
    Spennende med nytt bad til sommeren,det førstehjelpsskrinet var kjempesøtt og passer helt sikkert inn;)
    Ha en fiiin uke!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  9. Det er så kjekt med litt fornying..
    jeg kunne tenkt meg ALT du viser..sukk..berre lekkert !
    Ny fin uke til deg Mette.
    Klem Anne

    SvarSlett
  10. Så koselig at du hadde bruk for akkurat disse kortene da!! Og så må jeg si at det var utrolig mye midt i min stil her i innlegget ditt i dag. De små skålene med farget kant...sukk. Tror nesten de roper på meg altså! Nyt dagen =) klemmer fra meg til deg.

    SvarSlett
  11. Heei!Veldig masse fine ting du har!



    Klem Tiril!

    SvarSlett
  12. Heisann:)
    Tusen takk for koselige hilsner inne hos meg:) Jeg har fulgt bloggen din ei stund, men har nåkk ikke vært den flinkeste til å kommentere, skal bli flinkere altså:)
    Jeg har også et par de piskebollene, synes de er kjempe søte.
    Og kort til konfirmasjon er jeg sikker på du lager helt fint selv:)
    Ha en strålende kveld videre. klem fra Janne

    SvarSlett
  13. Åå så masse fint du har fått deg,
    kjempefine piskeboller. :))
    Riktig GOD HELG.
    Klem Mette.

    SvarSlett

Vert glad om du legg att nokre ord ☺