tirsdag 20. mars 2012

Skrivebordet mitt ☺

Har fått spørsmål om å legge ut fleire bilder av skrivebordet. Klart eg vil:)

Det kjem frå Nordal og er i mørk rosa,litt slitt patina.

Såg i eit interiørblad at det har komt i lys turkis også! Kjempefint:)

Skrivebordet kom i to seperate delar. Bord og hyller/skuffer. Vi har ikkje skrudd dei fast i kvarandre,då det er ei ganske tung hylle som står stødig likavel.

Fine detaljar om masse oppbevaringsplass.Me like:)

Søte,små skuffer....

********************************************

Ønsker alle ein fin onsdag♥
Klem frå Mette.

13 kommentarer:

  1. Åååå, dette er SÅ lekkert!!
    Heldige deg som eier en slik skjønnhet :)

    Ha en fiiiin natt,
    Klem Jatte..

    SvarSlett
  2. Kjempe fint det skrivebordet ditt. Virkelig..
    Jeg har gått i gang med å male Nathalia sitt nå i kveld, men blir bare "ramma" siden jeg skulle tette noen skruehull og har feil sparkel. Ingen suksess å sende meg alene inn på Biltema. må alltid få mannen ned i butikken for å "redde" meg, men denne gangen skulle jeg klare selv. det gikk ikke bra, så får ta meg en ny tur ut imorgen. kan egentlig konkludere med at meg og biltema er ingen god match..

    Ha en flott onsdag og sov godt i natt søte.
    klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  3. Så nydelig Mette..og så passer det så godt hos deg !
    De små skuffene er bare så skjønne og kan romme små skatter og hemmeligheter .
    En riktig koseplass for blogging !
    God klem fra Anne

    SvarSlett
  4. Lekkert smekkert <3
    Nyt dagen
    klem Tove

    SvarSlett
  5. Ett finfint bord :)
    Ønsker deg en fin onsdag. Jeg skal hjem til mamma og få ordentlig vietnamesisk i dag - gleder meg!
    klemklem

    SvarSlett
  6. Knallfarge på skrivebordet ditt, skikkelig fresht! Herlig med noen fargeklatter, selv om jeg ikke er så flink til det her hjemme. Det blir liksom alltid mye finere hos andre...
    Ha en flott onsdagskveld

    Klem

    SvarSlett
  7. Kjempefint bord! Og så fint pynta! Dette likte jeg veldig godt! :)

    SvarSlett
  8. Så otroligt läckert, och jag blev helt förälskad i den rosa-färgen. Men jag kan tänka mig att skrivbordet är superfint i turkost också! :)

    Ha en finfindag! Idag njuter jag av fri från jobb och ska snart ut och mysa i solen! Kram Joy

    SvarSlett
  9. Veldig lekkert - jeg beundrer alle som tør å ha slike fargeklatter i huset!
    Selv safer jeg altfor mye - men tenker jo at et sånt i turkis hadde vært midt i blinken for meg!
    Ønsker deg en fin dag!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
  10. Akkurat eit sånt eit kunne eg tenkt meg!
    (Men eg drøymer om eit i pianosvart lakk....sukk!)
    Men inndelingane ser perfekte ut!

    Elskar funksjonell og praktisk design. :D

    No skal eg ein tur ut i den flotte sola på nord-vestlandet!

    Helsing Bente

    SvarSlett
  11. Fargerikt og lekkert ღ
    Rosa er bare skjønt, og
    de dørene bak er også
    nydelige ღ Ønsker deg en
    fin, fin fredag og helg
    Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  12. Hei på deg=)
    Tusen takk for at du ga beskjed =) hihi Jeg synes det var et kjempe lekkert skrivebord =)

    Ha en super kveld videre og nyt helgen=) Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  13. Ååh det var lekkert! Ikkje noe du ser hos naboen dette:) Virkelig en skatt du eier. Orginalt og utrolig koselig!!

    SvarSlett

Vert glad om du legg att nokre ord ☺