torsdag 8. mars 2012

Sjå min nye spegl.

Fekk denne flotte spegelen i bursdagsgåve frå systera mi og familia hennar:)

Frå Bloomingville.
Herleg blåfarge på den og passe slitt.
Har hengt den opp i spisestova:)Synest den passa so fint på den linfarga veggen!
Kosar meg stort om dagane med å finne plass til alle skjønne gåvene eg fekk til 40 år`s dagen min☺

************
I morgon er det fredag igjen og helg...
HÅPER på litt hjelp frå storejenta i helga til give awayen min:) Premien ligg klar til fotografering og kan røpe so mykje som at den kjem frå vår alles kjære Green Gate;)

************
GOD HELG kjære venner!!!!!
Klem frå Mette

15 kommentarer:

  1. Å, så fiiiin! Likte godt den farven, og den slitte patinaen!

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer såå mye med 40 årsdagen din på etterskudd:):)
    Så nydelige gaver du har fått! Kjempesøtt bilde av deg og søstra di, og den ramma var veldig fin...elsker fargen:)

    Gleder meg til GG give away:)

    God snart helg:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  3. Fantastisk flott farge!! Og gratulere med vel overstått bursdag :)

    HA ein fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempeflott speil du har fått deg, likte sååå godt den herlige blåfargen og det slitte utseende. Kjekt med bursdag;-)) Ikke så lenge til jeg heller får ett år til på nakken, må bare vente til påsken.
    Ønsker deg en herlig helg i morgen, fredager er herlige. Her har mannen pappapermisjon hver fredag fram til april neste år, og da har jo mammaen en "fri" dag.

    Ha en flott kveld Mette

    Klemmer herfra

    PS gleder meg til å se give awayen din. Må kanskje snart ha en selv jeg også

    SvarSlett
  5. Likte speilet kjempegodt, heldige deg Mette ! ♥

    Ønsker deg en strålende kveld. :)

    Stor klem

    SvarSlett
  6. Så nydelig speil, heldig deg :)


    Ønsker deg en finfin torsdag!
    Her er jeg endelig hjemme igjen og det var jammen meg godt :) Venting på flyplass er horribelt!

    Nå steker mannen vaffel, mens vi jentene koser oss i sofaen *gliser*

    klemklem

    SvarSlett
  7. Kjempefint speil!!
    Nydelig farge ♥
    Så herlig og kose seg og finne plass til nye ting, det er luksus det:)

    Så spennende med give-away da du:)

    SvarSlett
  8. Nydelig speil!

    Sååå herlig farge på det!;)

    Ha en fin kveld,
    Klem Jatte :)

    SvarSlett
  9. Me Like ♥
    Nydelig speil og den
    stilige fargen da!!!
    Fredag og helg igjen
    ja, hihi... det går
    fort :) Ønsker deg en
    fin helg, kos deg ♥
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  10. Gratulerer med vel overstått 40årsdag.
    Det er ikke så verst og være i 40årene,har jeg funnet ut.-))
    Kjempefint speil du fikk.
    Koselig bilde av deg og søsteren din også.

    Ha en fin helg
    Klem Synnøve

    SvarSlett
  11. Nydelig farge på det speilet, heldig er du som har fått så mye fint til bursdagen din! Ønsker deg en riktig god helg Mette! :)

    SvarSlett
  12. Åh, så nydelig farge på speilet!
    Elsker denne nyansen - og det gjorde seg veldig godt på veggen din!
    God helg!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  13. WOOOOOOOW!!!Den var fin!
    Herleg farge...


    Tusen ♥ takk for slike fine ord frå deg!
    Eg heldt på å dååååne då eg kom opp på mamma sitt malerom i går..Det var kjærleik ved første augekast!Mamma var berre nødt å gi slepp på bildet ;)
    Når eg får rette lyset utan ifrå, skal eg knipse bilder og dele i bloggen..

    Nyt helga ♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  14. Åh sååå fint speil- og MIN farge ;) Nydelig!!
    Ha en flott helg
    og tusen takk for gode ord ♥
    klem Tove

    SvarSlett
  15. Stilig farge på speilet,kjempeflott!:)

    SvarSlett

Vert glad om du legg att nokre ord ☺