torsdag 3. november 2011

Lita sittegruppe til barn ☺

Når minstejenta vart 2 år (5 år sidan), fekk ho denne søte sittegruppa av foreldra mine .
Benk,stol,bord og ei hylle.
Hylla har vi ikkje hengt opp enda.Må finne plass fyrst;) Begynner å verte fullt her inne allereide....
"Velkommen til bords♥"

Kjekt å ha litt sitteplassar når venner kjem på besøk...
Synest denne papirdukke-plansjen var so skjønn at eg ikkje ville klippe i den. Fin å ha på veggen:)
Må berre skaffe meg den berømte tapen å feste med. Denne berre løysnar heile tida...

************************

Tusen ♥-leg takk for hjelpa i forrige innlegg!!!! Trur vi stort sett var einige;)
I morgon skal eg hente sjeselongen som er klar til maling:)
So då har eg å gjer på i helga:)

GOD HELG kjære venner!!!!!!
Klem frå Mette

23 kommentarer:

  1. Å, så søt den sittegruppa var. Tenker tuppa synes det er stas å ha en egen på rommet sitt.

    Ha en superfin helg.

    Klem Bente

    SvarSlett
  2. Så utrolig søt den gruppa var. Heldig hun er som har noe så søtt..

    Ha en flott helg søte deg.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  3. Kjempesøt sittegruppe, og spennende å se
    hvordan sjeselong din blir ღ Ha en fin
    fredag og helg, stor klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Hei!
    Takk for hilsen inne hos meg :)

    Så koselig rommet til minstejenta di er! Veldig skjønn den sittegruppa :D

    Ha en flott fredag!
    Klem fra
    Laila Johanne

    SvarSlett
  5. Heia Mette :)
    Så fin den sittegruppen var, kjempesøt :)
    Å så ble det utrolig koselig på prinsesse rommet under her med, tror ikke jeg tør å vise min lille prinsesse dette nei, regner med hun får griller i hodet tvert :))
    Gleder meg til å se hvordan den nydelige sjeselongen blir når du er ferdig :)

    Ønsker deg ei kjempefin helg
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  6. Hei.
    Kjempesøte små møbler og rommet er sååå herlig. :)))
    Jeg har problemer med å legge bloggen din i blogglista mi,den lå der for en stund siden men forsvant. Skjønner ikke det der,skal få min datter til å se på det,hun er flinkere med data enn meg.
    God helg Mettemor.
    Klem.

    SvarSlett
  7. Nei, varene på Conzept kan du bare bestille på Conzept bloggen. Men det er jo ingen porto der, så du taper ikke ekstra portopenger på at du må bestille to steder =)
    For en supersøt liten sittegruppe! Kan tenke meg det er mange flotte te-selskaper rundt dette bordet, hihi. Flott papirdukkeplansje også. Er et en spesiell tape som er fin å bruke rett på veggen??? Den vil jeg i tilfelle gjerne vite om...

    SvarSlett
  8. Varene er allerede pakket.Prøver å få sendt det i morgen. Og takk for ros, det varmer jo alltid, hihi. Takk for tape-tipset. Zanz er en av de nyeste på forhandlerlisten min , så jeg kjenner til dem! Helt NYDELIG butikk de har på Lillestrøm. Har vært der mange ganger da jeg bodde i Oslo. Den tapen skal jeg ha med meg neste gang jeg er der. Har brukt vanlig tape mange ganger på veggen, men det blir stygge stygge merker etter den og det er ikke lett å få vekk igjen. Flaks for meg at du skrev om den tapen, takker og bukker =)

    SvarSlett
  9. Veldig koselig :) Den sittegruppen likte jeg godt, passet godt i rommet hennes. Flott den plakaten med papirdukke også. Det ble fint på rommet hennes.

    SvarSlett
  10. Så koselig!
    Driver maler om barnestoler til lillegutt sitt rom nå, artig for ungene ha sin egen sitteplass på rommet.
    Likte papirdukke bildet!
    Klem

    SvarSlett
  11. Så koselig gruppe! Og sjeselongen din på innlegget under blir nok kjempefin!
    Jeg ville også malt ja;)

    Takk for koselig kommentar! Durance er absolutt den beste juleduften! Det lukter hele huset, kjenner det når jeg kommer inn ytterdøra;) Men ikke for mye heller, mer som en svak god duft. Anbefales!!!!!

    God fredag!

    Klem fra Hege

    SvarSlett
  12. Såå herlig! Nydelig var det! Den plansjen var rett og slett bare *elsk*

    Fabelaktig fredagskveld til dere! Her blir det kylling-enchiladas og ett glass vin i sofaen. Mannen rakk hjem før jeg sovnet i dag. Så nå skal tven av og vi skal bare prate og kose oss.

    Smil og klem

    SvarSlett
  13. Takk for koselig hilsen:) Denne sittegruppa har nok blitt populær her i huset...og sjeselongen din er bare helt nydelig:)

    Blir spennende å se hvordan den blir:)

    God helg og klem fra Katharina

    SvarSlett
  14. Hei høpp!!

    Takk for dine alltid gode ord inne hos meg:)
    Jeg bestemte meg for at den første som kommenterte give away innlegget mitt skulle få en oppmerksomhet i posten,og det ble deg:)Send meg din adresse på mail så kommer det snart en liten overraskelse:)

    Skjønn sitte gruppe og den plansjen var bare nydelig:)

    Nyt helgen!

    Klem Linda:=)

    SvarSlett
  15. Heisan vennen.
    Nydelig sittegruppe til lillefrøkena. Sikkert mange som misunner henne den.
    Ha ei fin fin helg.
    Tror jeg skal finne sengen nå jeg.
    Nattaklem Susanne

    SvarSlett
  16. SV: Takk for koselig kommentar. Jeg bruker både dymo og lapper. Har ikk fått brukt de til mat enda, så ikke sikker på om det blir tags eller dymo. Tror det blir dymo.
    På de jeg har telys i har jeg brukt dymo og dekorert med hamp og blonder. På en jeg bruker til helgeblomstene har jeg tags som jeg har skrevet "God helg" på med dymoen, og festet med hamp som er surret rundt toppen mange ganger. Enkelt, men dekorativt.
    Gleder meg til å se åssen dine glass blir..

    Ha en flott søndag frøken.
    Klem

    SvarSlett
  17. Hei Mette!!

    Ble litt mange adresser her,og har slettet noen mailer.Om du har sendt meg din adresse vil du sende den igjen..Har surret litt her hi hi!!

    Nyt søndagen!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  18. Kjære vene, sååå nydelig da:)
    Skulle ønske jeg hadde en sånn til lykkeliten:)

    Tusen hjertelig for alle vakre ord du legger igjen vennen:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  19. Åh, så nydelig!
    tenker det er ei lita (stor!;) frøken som er fornøyd med å få dette på det nye fine rommet sitt ;)

    Gleder meg til å se hvordan sjeselongen blir! ;)

    Håper du har det bra!

    Stor klem

    SvarSlett
  20. Så herlig sittegruppe - skikkelig fin!!
    Passer flott inn hos ei lita(stor) prinsesse :)

    Ønsker deg en fin ny uke, Mette♥
    Klem Jatte:)

    SvarSlett
  21. Sikke fint glæder mig bestemt til at følge di blog du er velkommen til at kigge forbi min :-)Kram Else

    SvarSlett
  22. Hei og hå, så utrolig fin sittegruppe hun fikk, så skjønt med herter på ryggen!

    Er så spent på sjeselongen din, gleder meg til å se!! Ha en finfin uke, klem fra Marianne:)

    SvarSlett
  23. Så skjønne møbler til lillejenta! Og den papirdukkeplansjen, den vekker minner fra min egen barndom, hvor har du fått tak i den? Kunne tenkt meg å kjøpe noen sånne møbler til min lille Eline (barnebarn)!!

    Hilsen Lene

    SvarSlett

Vert glad om du legg att nokre ord ☺