tirsdag 18. oktober 2011

Freia sevise ☺

Kakao er godt året rundt,men ekstra godt er det om hausten og vinteren synest eg.
Etter å ha vore ute i regn og kulde, er det godt å kome inn til ein kopp kakao å varme seg på...
Når storejenta var 4 år,fekk ho denne skjønne krusa med grandtanta si frå Oslo:)
Ho hadde kjøpt den i Freia-butikken på Karl Johan...Ein kjempekoseleg butikk med alt kva Freia har å by på;) Blant anna dette serviset...
Synest det var berre so nydeleg, at kvar gong eg var i Oslo, måtte eg innom å kjøpe ei krus eller eit fat. Serviset er i 8 delar,med ulike motiv. Vi manglar siste motivet + stort serveringsfat og mugge.
Nostalgisk og koseleg♥

Artig med dei koselege tekstane på både krusa og fata.
Jentene samla rundt bordet til kveldsmat.
Med kusina på overnatting....
Vart mykje lått og løye rundt bordet i kveld:)

**************************************

Ønsker alle ein fin haustdag!!!!
Takk for alle gode ord dåkke legg att☺
Vert so glad for kvar og ein♥
KLEM FRÅ METTE

21 kommentarer:

  1. Enig, kakao er GODT ♥ Og spesielt etter en kald utedag;)
    Nydelig og artig service du har, nostalgisk og søtt;) Gøy med litt anderledes service;)

    Klem line

    SvarSlett
  2. Det ser koselig ut!

    Flott servise!

    Ha ein fin høstdag! Klem,

    SvarSlett
  3. Åååå dette er ren og skjær hverdagslykke. Samling rundt bordet med en god kopp kakao til kvelds, glade barn og herlig atmosfære, nydelig!!
    Visste faktisk ikke at Freia hadde eget service, de var jo helsøte!
    Kos dere videre med denne fine onsdagen.
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  4. Sååå herlig! Kakaoen smaker nok enda bedre fra disse koppene :)

    Ønsker deg en fabelaktig onsdag! Jeg skal ut med en venninne, før jeg drar hjem til mann og hund og skal kose meg med de resten av kvelden.

    Klemklem

    SvarSlett
  5. Så koselig servise. Tro om de har slike søte bokser til kakao ol der også? Må kanskje innom der en gang vi er i Oslo. Butikken eksisterer enda?
    Kakao er utrolig godt....

    Ha en flott dag, og takk for koselig kommentar. Ser ut som en hamster her. hehe

    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  6. Mmm... här i huset har vi en prins som också är väldigt glad i kakao, det var något av hans första ord. *knis*
    Härlig nostalgisk servis - fint att ha något som kanske inte alla har...

    Ha en fin lill-lördag, kram Joy

    SvarSlett
  7. Oj så nydelig kopper, og ekstra spesielt blir det jo å drikke kako eller varm sjokolade fra de :)
    Slike ønskerj eg meg til jul!

    Ha en fortsatt go dag :)

    SvarSlett
  8. Heia Mette :)
    Nå tror jeg det blir kakao til kvelds her i gården også, så så koselig ut rundt bordet hos deg :)
    Servise var kjempefint, litt sånn gammeldags og nostalgisk som du sier :))

    Ønsker deg en fin Onsdagskveld
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  9. Hei på deg :)

    So koseleg :) Nostalgisk servise ja!!
    Kakeboksane går an å bestille ja, var det eg gjorde ;)

    KLem

    SvarSlett
  10. For et herlig servise! Det har jeg aldri sett før, visste ikke at det fantes et Freia-servise. Det er jo så moro å ha noe som ikke alle har:) En slik kopp står herved høyt på min ønskeliste:)

    klem Jennifer

    SvarSlett
  11. Mmmm kakao, hører med nå til høsten og vinteren. Bare synd at jeg glemte å kjøpe i dag, må huske det i morgen:-)
    Ønsker deg en herlig kveld

    Klemmer herfra

    SvarSlett
  12. Eg har akkurat kosa meg med eit krus kakao - nam, er jo så varmt og godt ♥
    Ååå så fine desse krusa var. Er litt ekstra stas når en drikk av flotte krus :0)

    Ha en fin kveld vidare.
    klem ♥

    SvarSlett
  13. Tuuusen takk for fin bursdagshilsen fine deg:)
    Flotte bilder:)
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  14. Kakao er kjempe godt.
    Og så herlig kopper du har kjøpt,sjarmerende :o)

    Klem Hege-mamma til 3

    SvarSlett
  15. Så koselige krus :) Koselig å lage til med kakao i disse :D
    Tusen takk for VELDIG koselig hilsen ;)Ønsker deg en fin dag!
    Klem Tove

    SvarSlett
  16. Hei!
    ja det serviset er herlig :) Pappa har det!
    Ha en fin dag :)
    Takk for gòord ang bilde mitt-synes selv det er veldig fint :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  17. Så koselig servise! Vil tro du har noe der som ikke alle har, det er gøy! Bildet fra bordet med jentene er bare så herlig! Ser ut som dere har det så hjemmetrivelig hos dere. Virkelig koselig! Vil gjerne se enda flere bilder fra ditt kjøkken en gang! :))

    SvarSlett
  18. Ja, det var et utrolig koselig servise!Og varm sjokolade er en favoritt her hos meg også.

    SvarSlett
  19. Det var nydelig, falt helt for det! Hvor er denne butikken? Må innom da vi er i Oslo neste gang :)

    God helg!

    SvarSlett
  20. Look At This my website about his other browse around here review

    SvarSlett

Vert glad om du legg att nokre ord ☺