mandag 15. august 2011

Heime igjen ☺

No er det lenge sidan sist...
Kom heim i går etter 18 dagar på ferietur rundtomkring i Norges land.
Det har ikkje vore mykje tid til blogging på turen,so no skal eg kose meg i dagane som kjem med å besøke alle bloggar og innlegg som eg ikkje har fått med meg sidan eg reiste:)))
Eg vil også dele interiørdelen frå turen med dåkke. Og der har eg verkeleg storkosa meg!!!
SO mykje lekkert å sjå,herlege butikkar,nytt og gamalt,kjekke butikkdamer...ahhh ☺ ei fryd for interiørfrelste:) Eg kjem til å lage fleire innlegg frå turen, so heng med...
Fyrste stopp var på Visnes/Eide på Nordmøre. Her besøkte eg Arbeidshuset. Ein superskjønn interiørbutikk i dei vakraste omgivelsane!!!!

Mannen kosa seg med heilt andre ting....
Som her på Eide sykkelfestival:)
Og vi jentene på sidelinja for å heie pappaen i mål!!!!!
Inne på Arbeidshuset
Koselege Stine i bakgrunnen:) (Eigar av butikken).
Er det ikkje koseleg vel?!
Her er nokre av skattane som fekk vere med heim:
Over: Kjempesøt knott ♥
♥♥♥♥
Nydeleg bilde frå Jeane D`arc Living♥
Søt pute i lysbrun med kvite prikkar og brodert monogram♥
Det søtaste skilt! Har ein gut frå før, so trur dei skal få henge saman;)

Neste innlegg kjem frå Bud i Romsdal.
*************
Ha ein fortsatt fin kveld og god tirsdag!!!!
Klem frå Mette

11 kommentarer:

  1. Så fine ting du har kjøpt deg. :)
    Høres ut som du har hatt en fin ferie. :) :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei Mette, velkommen hjem;))
    For en fantastisk flott ferie, drømmeferie for damene det der...♥ og for mannen og ser det ut som, hihi;))

    Så flotte saker du har kjøpt deg, og for en herlig butikk ♥

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Kjekt å ha deg her igjen :)
    Gleder meg til å lese og se bilder fra ferien.
    Koselige ting du har kjøpt deg. Regner med at det kommer mer...
    Klem fra Ingunn:)

    SvarSlett
  4. Godt å ha deg tilbake.
    Og du som har vært på disse kanter av landet!
    Kanskje det kommer noen bilder herfra også..
    Gleder meg til fortsettelsen.
    Så mye fint du har fått med deg,alltid kjekt å få med seg noen fine minner fra steder vi besøker.
    Ha en ny fin uke!
    Klem Anne

    SvarSlett
  5. Velkommen hjem ja! :) så kjekt dere må ha hatt det. Gleder meg til å se og lese alt om det. :)

    Slapp av og kos deg videre...

    klem

    SvarSlett
  6. Så herlig med lang Norgesferie! Jeg elsker landet vårt, og må ha en eller annen form for Norgesferie hvert år:)

    Heldige deg som har fått besøke så masse fine plasser - og ikke minst interiørbutikker! Arbeidshuset ser herlig ut, og så masse fint du fikk med hjem:)

    Gleder meg masse til å lese mer om ferien deres:)

    klem Jennifer

    SvarSlett
  7. Hei Mette!
    Jeg har ikke fått med meg at du har skiftet bloggnavn. Tenk at jeg har gått glipp av så mange innlegg :( Skikkelig lei meg for at jeg ikke har vært med på notene. Men nå er det fikset og jeg har endret adresse på blogrollen :)

    eg har vært på stoff&stil i dag og skal igang med prosjekt spisestuestoler. Får håpe det blir bra :)

    Fabelaktig tirsdagskveld til deg!
    Klemklem

    SvarSlett
  8. Hei på deg å velkommen tilbake :)
    Så mange nydelige ting du har kjøpt deg, heldig du som fikk ta turen innom arbeidshuset, de har så utrolig mye fint der :)

    Ønsker deg en fin morgendag
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  9. Hei Mette :)
    Velkommen hjem igjen ღ kjekt med litt fri og reise bort, men bare sååååå godt å komme hjem til sitt igjen ;) Har selv ikke vært så aktiv i sommer, men prøve å komme meg i gang her hjemme, selv om jeg ennå har ferie ;) Gleder meg til å se bilder fra ferieturen deres, Norge har så mye fint å by på ღ fra meg kommer det om litt bilder fra Sunnmøre – når jeg har fått gått igjennom dem en dag ;) Masse fint du viser fra Visnes/Eide på Nordmøre, Arbeiderhuset har bare såååå mye fint :) …. og gratulerer så mye med dagen til jenta di ღ Nå skal jeg hente meg en kaffekopp og ta meg en runde nedover her hos deg :) Ønsker deg en flott onsdag og uke… Klem fra Mette

    PS! Bloggen min er kommet seg på facebook, koselig hvis du vil følge meg der også ღ Her kommer jeg til å legge ut når jeg har nye innlegg, men også tips til andre blogger, nettbutikker osv – du kan lese mer om det på det siste innlegget mitt ღ Klikk HER for å komme dit :) klem igjen…

    SvarSlett
  10. Hei hei Mette
    Da var det jammen meg lenge siden sist, ser ut som om du har hatt en fantastisk ferie og det liker vi jo. Shopping ser jeg du også har fått tid til og det er jo bare så gøy med noe nytt.
    Har endelig fått lagt deg til med rette navnet slik at jeg kan holde meg oppdatert framover:-)

    Håper alt står bra til med deg og dine

    Klemmer

    SvarSlett
  11. Velkommen hjem snuppa:):)
    For et flott sted Arbeidshuset er da:) Der hadde jeg shoppa mye;);)
    Håper dere har kosa dere masse:)

    Nå sitter jeg ute på en øde øy og koser meg skikkelig med nett som faller ut hele tida:P
    Har jo helt abstinenser her, og var hjemme å henta pc'en idag, og har fått kobla meg på et nett her ute;) Tulla sover, mannen fisker og jeg får endelig titta innom dere litt;)

    Klem Lise

    SvarSlett

Vert glad om du legg att nokre ord ☺