tirsdag 3. mai 2011

So var det på`n igjen...

...Denne gongen er det TV/spisestova som står for tur. (Har ikkje heilt bestemt oss endå).

Stakkars mannen;) Kjem frå jobb i Nordsjøen og rett heim til ei sprekkferdig "kåne" som er sooo klar til oppussing:)))



Vekk med vegg til veggteppet og fram med tregolvet!!!!

I bakgrunnen har vi satt opp to gamle fyllingsdører som fungerer som vegg mellom bestestova og dette rommet. Skal behandle dei litt, men berre litt;)



Frå gamalt og gråbrunt tak til kvitt og fint.

Som nytt:)


Ute er det eit strålande ver om dagane!!! Fuglekvitter og grønt og skjønt med alt som blomstrar overalt. Bak huset har vi eit kjempestort Morelletre som har dei skjønnaste ,kvite blomstrane♥


LYK♥KE


Har kosa meg i helga med tapetbøker:) Ååååå, so mykje fint!!!!

Skal nemleg tapetesere eine veggen... JUHUUUU♥

Ikkje enkelt å bestemme seg, so det har vore mykje fram og tilbake.

Men no er den bestilt og kjem om 2 veker;)

Trur det vert knallfint!



TAKK FOR FINE, KOSELEGE KOMMENTARAR I FORRIGE INNLEGG!!!!
SET SO STOR PRIS PÅ KVAR OG EIN!!!!
HA EIN FIN ONSDAG KJÆRE ALLE SAMAN

♥♥♥♥♥
♥♥♥


KLEM FRÅ METTE

11 kommentarer:

  1. Så spennende med oppussing. Glede meg til å se resultatet.

    Ha en fin onsdag.

    Bente

    SvarSlett
  2. Hei vakre blomst!
    Så gøy med nye prosjekter, det skal bli artig og se resultatet. Ønsker deg en finfin uke. Husk å nyte mannen også da ;)
    Klem

    SvarSlett
  3. Spennende tider for deg! Så skjønt det kommer til å bli når du får fram det fine tregulvet. :) Dørene i bakgrunnen så virkelig flotte ut. Likte også veldig godt vinduene deres. :)

    SvarSlett
  4. Så gøy med oppussing!
    Og hvitmaling gjør underverker med det meste;))
    Så spennende med tapeter, det finnes jo så utrolig mange lekre ♥
    Blir spennende og se resultatet ja;))

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Hei Mette!!
    Så gøy...eller iallefall når dere er ferdig ;)
    Den døra vi så et glimt av på et av bildene så helt herlig ut... Elsker gamle dører!
    Gleder meg til å se resultatet :)

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  6. Det blir sikert kjempefint og få pusset opp, vi har noen prosjekter her og som skal bli gjort iløpet av våren, sommeren, takk for koselig kommentar på bloggen min, ha en fin vår kveld, Lisbeth :)

    SvarSlett
  7. Spennende tider! Og snill mann! Såg akkurat vèrvarslet, og vi skulle få full sol i morgen, og varmare vindar :)

    Nyt!
    Klem E

    SvarSlett
  8. He he... Kjenner meg så igjen. Når mannen er ute i Nordsjøen sitter jeg hjemme og planlegger alt vi skal gjøre når han kommer hjem.
    :) Susanne

    SvarSlett
  9. Moro med planer, og prosjekter på gang ;-)
    Her i huset er det motsatt- jeg må begynne på prosjektene når mannen er ute av hus, hvis ikke blir det nemlig ikke gjort :p Hehe!

    Gleder meg til å se hvordan det blir :-)

    God helg til deg og dine!

    God klem

    SvarSlett
  10. God morgen og tusen, tusen takk for så ksoelig kommmentar inne hos meg, takk!!!! Ja, det er slik jeg også kan ha det, så mange planer og når mannen kommer inn slioten etter jobb....:-)) Nydelig blir det hos dere, og en tapetveggcer så fint, jeg skal gjøre det på soverommet vårt, utrolig mye å velge mellom for tiden. Ha en strålende helg i vakre fylket ditt!!! Klem, Marianne opprinnelig fra Rød i Romsdal;-)

    SvarSlett
  11. Det kommer til å bli så fint! Gleder meg til å se det endelige resultat.
    Carl Larsson´s skisser har fulgt meg så lenge jeg kan huske. Har så lyst å besøke hjemmet hans i Sverige. Drømme, drømme. så nydelig vasen var! og skrinet også!
    Det er så gøy med venner i blogglandia. Vi har så mye til felles:-)
    Ha en riktig god helg!
    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett

Vert glad om du legg att nokre ord ☺