tirsdag 12. april 2011

Markens grøde...

Herleg å sjå alt som spirer og gror rundt husveggane om dagen☺

♥♥♥ 15 grader!!!!! ♥♥♥
♥♥♥
Min favoritt markblomster: "Kusumre".

♥♥♥

Er absolutt vår i lufta for tida:)))

So herleg å sjå alt som kjem sakte men sikkert fram i lyset i mark og hage:) Og vite at slik skal det vere leeenge:)

Trampolina har komt på plass, eit sikkert vårteikn!

Og so vakkert i hagen ikkje minst:) NOT! MEN vakkert er det å sjå gleda jentene har av den♥


*******

Ønsker dåkke gode vårdagar kjære bloggvenner!

Takk for gode ord i forrige innlegg!

Klem Mette

4 kommentarer:

  1. Så herlig innlegg med vårens vakre blomster. Så langt det er kommet hos dere allerede. Nydelig!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så herlig...mer vår hos deg enn meg ser jeg :) Nyt tiden! Grått her i dag...men ikke så ille som i går :)

    Ha en fin dag :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Åh... så flott! Vår er som ein fredagkveld for meg... Begynnelsen på noko heilt vidunderleg...:)

    Ha ein fiiiin onsdagskveld!

    SvarSlett
  4. Hei på deg!
    SÅåå herlig med vår, og det ser ut som våren hos deg har fått ett lite forsprang i forhold til hos meg ;)¨

    Ønsker deg en deilig vårdag!
    STor klem

    SvarSlett

Vert glad om du legg att nokre ord ☺