torsdag 7. april 2011

Borte bra,men heime aller best...


Siste kvelden på Tenerife.




Denne parfyma frå Vera Wang (Princess), har eg leita lenge etter...Vart soooo glad når eg fann den på T:)))) Den MÅTTE sjølvsagt vere med heim♥

Søt og frisk, akkurat slik eg likar det;)


Går ikkje ann å reise heim utan ein NAO-figur heller;)

Fallt pladask for denne skjønningen♥ Og tenk, det var 30% avslag på dei!!!!!

Lucky me☺


Er veldig dårleg på å finne meg vesker... Har heldigvis ei veninne som er veldig god på vesker og som har "ørten" antall:)Lånte med meg 3 stk. på tur☺MEN, det ein låner må no ein levere tilbake! So til slutt kjøpte eg denne som er heilt ok. Sjalet som eg har stæsja med er frå IIS (norske Siv Elise Seland),ei av mine favoritt-designerar♥


Åååååå, for ei glede å kome heim til "pott" (Potifar)!!!

Han har vore på hundepensjonat og har visst storkosa seg der:)))

Delt rom med ei "dame" har han også gjort;)

Nybada og strigla fekk vi han heim:)

So no er familia samla att:)

♥♥♥

Litt godt å vere tilbake til kvardagen og til regn,masse regn!!! 4 plussgrader,ein hau med skitne kleder, lage mat sjølv,vaske hus sjølv...sukk

Farleg godt å vere på tur;)


Gleder meg til å besøke alle dåkke!!!!

Mange herlege innlegg eg skal kose meg med☺

KLEM METTE

10 kommentarer:

  1. Kan tenke meg dere har kosa dere på tur ja!
    Veska var jo kjempeflott!

    Potifar er nok gla for at dere er hjemme igjen han også, alltid best hjemme ;)

    God helg,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Hei Mette... Så kjekt og få deg heim att :-)

    Kan tenke meg potifar var glad for og se dere igjen , og vi blogg vennindene dine syns det var godt og få ditt "Blide åsyn" tilbake..

    Ser ut som dere har kost dere på tur, du var jo blitt kjempe brun.. så digg..
    Jeg og vil ha sol sol sol... :-)

    Klem Klem Birte

    SvarSlett
  3. Velkommen hjem! :)

    Alltid godt å komme hjem etter tur, helt enig :) nå venter vi bare på sola...

    klem

    SvarSlett
  4. Hei Mette!
    Velkommen hjem igjen! Du har blitt vakker brun må jeg si :-) Hihi!

    Det er rart hvor godt vant man blir av å ha mennesker rundt seg til å gjøre ting for en. Jeg husker jeg var på Bali i 4 uker, med egen butler - snakk om bortskjemt!

    Kan tenke meg Potifar ble glad for å se dere, han må jo ha logret så mye at han letta *fnis*

    Det er godt å ha deg tilbake :-)
    Klem

    SvarSlett
  5. Velkommen hjem;)
    Så brune og fine dere var!
    Tipper dere har kosa dere masse ♥
    Alltid veldig deilig og komme hjem igjen og, rart med det, men på slutten av slike ferier gleder mjeg meg til og komme hjem til hus- og klesvask!!!

    Flotte ting du har kjøpt deg;)
    Ha en fin fredag!

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Velkomen heim, Mette!
    Kjekt at dokke har hatt det kjekt :)
    God helg til deg og dine!

    SvarSlett
  7. Velkomne heim♥
    Borte er bra ja;),men
    Heime er alltid best:)

    Fine ting du har kjøpt deg..Å søtaste Potifar♥

    Nyt dagane med husslyslane:)

    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  8. Velkommen heim fra varmen:) Må sei det fristar med ein tur no...

    Borte bra, men hjemme best er iallefall heilt sikkert:)

    God helg til deg, klem♥

    SvarSlett
  9. Så deilig med tur, tenker dere har kost dere:) Speilet mitt som du spurte om er faktisk kjøpt på Ikea for et par år siden, jeg vet ikke om de fortsatt fører dette. Men stjel gjerne ideen, det går jo sikkert veldig fint å gjøre selv:)

    Håper du nyter helgen:)

    klem Jennifer

    SvarSlett
  10. Så veldog fristende ut med en tur i varmen...samler litt energi med litt sol:) Men som du sier...godt å komme hjem også..og det er jo bra:)

    Ha en flott uke:)

    Klem fra Katharina

    SvarSlett

Vert glad om du legg att nokre ord ☺