tirsdag 29. mars 2011

HOLA frå Tenerife ☺

Sender nokre ord og bilder frå skjønne Tenerife:)


Storkosar oss her i Playa De Las Americas!!! Frå 23-26 grader og sol kvar dag:)

Har vore her ei veke no og dagane går stort sett med til bading her på Green Garden Resort og ved stranda (ca.1km. herifrå).

Eit av to soverom i leiligheita vår:)
Bassenget♥ Herleg med oppvarma basseng!!!
Tok dette bildet i dag frå stranda.Perfekt temperatur på land, men ganske kaldt i sjøen;)


Herleg med kokosnøtt!!!!

*****************


I morgon skal vi til SIAM PARK.Ein fornøyelelsespark med fart og spenning i det våte element...



Ønsker alle ei fortsatt fin veke og tusen TAKK for alle gode ord i forrige innlegg:)))


♥VARME KLEMMAR FRÅ METTE♥

10 kommentarer:

  1. Misunner dere hi hi!! Å det så helt fantastisk ut med sol og varme. Kanskje til neste år??? Er så travelt fortiden her i huset. Kos dere masse.

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    Så koselig med reisbrev da :-) Det ser ut som om dere koser dere masse og jeg er ikke misunnelig i det hele tatt - nei! hihi!

    Kos dere videre en uke til og nyt hvert eneste øyeblikk!

    Klem

    SvarSlett
  3. Javel...noen som har det ser jeg ;) Så herlig :) Heldige du!! Herlig den turkise salongen da ;)

    Kos deg masse på resten av turen... NYT NYT NYT!!!

    Klem Anette

    SvarSlett
  4. Åååå, så deilig!
    Misunner dere virkelig denne turen altså;)
    Det ser unektelig godt ut;))

    Fortsett og KOSE dere ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Så det er der du er og NYTER DET GODE LIV!♥
    Det såg veldig godt ut:)

    God ferie vidare♥

    Klem frå Astrid(som fryser av minusgrader og snøv:(....
    Kan du pliiiiis ta med deg litt av det fine veret tilbake? :)

    SvarSlett
  6. Så kjekt! :)Jeg er bare pittelitt misunnelig...hjemme er det fortsatt kaldt. Snøen vet ikke om den vil bli eller forsvinne!! :))

    Kos dere videre...

    klem en som savner varmen

    SvarSlett
  7. Nyt det i fulle drag... i morgon er det faktisk april.. snøen har kome tilbake og sola kikar fram innimellom men det er ei stund til vi kan leite fram badetøyet! :)

    God klem :)

    SvarSlett
  8. Kos dere i varmen:) Det hadde vært noe ja.....nyt hver eneste dag!

    Klem fra Katharina:)

    SvarSlett
  9. Hei Mette
    Nå kjente jeg at jeg ble litt misunnelig :D
    Ser bare helt fantastisk ut, takk for at du
    deler bilder med oss, slik at jeg kan drømme
    meg litt bort her jeg sitter :)
    Kos deg videre på Tenerife, og NYT dagene :)
    Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  10. NYT varmen og ferien!! =) Herlige bilder!

    SvarSlett

Vert glad om du legg att nokre ord ☺