fredag 4. februar 2011

Bokglede ☺

Fekk ei kjekk melding på mobilen i går: "Gratis,gamle bøker på biblioteket":)
Sjølvsagt heiv eg meg i bilen og køyrte dei få km. til biblioteket...
Mannen og minstejenta var med. Medan eg tråla kasse etter kasse med gamle bøker (*smiler*),
spelte dei sjakk i romet ved siden av:)For dette kunne ta tid...;)




Heime har vi mange bøker allereide, so måtte tenke litt før eg putta "nye" i posen.
Bøker tek no plass og vi slit litt når det gjeld å samle alle... Kvar og korleis er spørsmåla?! Vil aller heilst samle alle i "ei" hylle, lett tilgjengeleg ...
Bøker er no flott interiør i seg sjølv og det er synd at dei ligg spredd frå loft til kjellar.



Herleg bilde, laga av Bjørg Hånes, 2009♥

"Golljet" vårt skal til veterinær i dag og ta si årlege vaksine...
visst ferga tek oss over fjorden da??? Full storm er meldt på ettermiddagen her i dag!

♥♥♥♥♥♥♥



Gamle bøker er også nostalgi.
Stoff♥ laga av Anne , Emmas Verden .






Herlig, slitte bøker i skjønn fargesymfoni...








♥♥♥

Ein fin bunke bøker som vart med heim frå biblioteket i går ☺
So får vi sjå om vi finn ei løysing på vårt eige "bibliotek" her på Fjellro...
Som mannen seier: "Det er ikkje eit problem, men ei utfordring";)

***********************************



Vil benytte anledninga å ønske nye følgere velkomne til Fjellro-sa !!!
Håper du vil trives her...

************************************


Ønsker DEG ei god helg♥
Klem frå Mette


♥♥♥







10 kommentarer:

  1. Så heldig du var da, kan tenke meg du skal kose deg i helgen!! Ha en fin helg, klem

    SvarSlett
  2. Gratis bøker var da sannelig ikke dårlig =)

    SvarSlett
  3. Så heldig du er som fikk gratis bøker.
    Bibliotek har jeg kunnet tenkt meg også,men så var det plassen om å gjøre!

    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  4. Bøker er herlig! Også gratis da :-) Heldig du er!

    Nydelige bilder du viser da! Herlig hund dere har, ser ut som noe jeg kunne kosemost med :-)

    Ønsker deg en fin fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei Mette
    Tusen takk for koselig hilsen ღ og veldig koselig at du liker bloggen min, det varmer :) Skulle legge ut noen bilder også, men ble sittende hele kvelden med dette innlegget :) Så heldig du er som har fått tak i gratis bøker da, og enig med deg – flott interiør med bøker :) – ikke det at jeg leser så mye bøker, men drømmer om et lite rom fylt med bøker fra topp til tå, og en skikkelig og`stol ღ … Kos deg videre med filmen og ha en fortsatt fin kveld – her er det også full storm, vet ikke om jeg får til å sove i dette uværet :)) Natta klem, fra Mette

    SvarSlett
  6. Så gøy med gratis bøker. mange flotte du fant også! En kan virkelig komme over små skatter på biblioteket av og til. jeg jobber på en gammel skole som har tatt vare på mye gammelt, og i høst skulle de hive en del av det.. da var jeg kjapp til å ta med meg noen av de. Morsomt å kikke i, masse fine bilder også.
    Koselig blogg du har, legger meg til som følger jeg!
    Håper det gikk bra hos veterinær med vofsen..den var så søt!
    Ønsker deg en strålende søndag!
    klem fra Thea

    SvarSlett
  7. Vilken Fin Blodd Du har :)
    Hoppas helgen är bra
    å missa inte

    P
    A
    R
    T
    Y
    T

    Hos mig....
    Välkommen att vara med :)
    Håkan

    SvarSlett
  8. Hei Mette♥

    Tusen takk for kjempefine ord inne hos meg, det varmer utrolig mye og høre!♥

    Hadde hevet meg i bilen jeg også om jeg fikk en slik melding, masse spennende og finne der sikkert! Selv om jeg ikke er sånn kjempe glad i å lese bøker så syns jeg det er så gøy å ha- å plutselig får jeg lese"ånden" over meg å da blir jeg gjerne sittende i flere timer å lese ;) hehe.. ingen mellomting med andre ord.

    Håper Potifar er i form igjen etter bedøvelsen:)
    Keegan virker å være frisk igjen, så nå håper vi at dette bare var en reaksjon på nytt fòr.

    Ønsker deg og dine en fin start på uken,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  9. God morgen - mandagsklemma sendes ut i hytt og pine og eg håper ein når deg ;)

    smil fra monika

    SvarSlett
  10. Hei hei.. håper du har hatt ein fin helg!
    Alltid kjekt med gøye og ikke minst gamle bøker. For ein fin service av biblioteket da :-)

    Lykke til med plasseringen..

    Klem Birte

    SvarSlett

Vert glad om du legg att nokre ord ☺