søndag 23. januar 2011

Pinnetre og ei tann mindre...

Dette syssla altså eg med på laurdagskvelden... Med mannen offshore, jentene til køys og hunden snorkande i go`stolen ;)
Pinnetreet har stått "tomt" no ei stund, so mørkt og trist. Inntil seint i går kveld, etter at freda hadde senka seg her på Fjellro... då fekk eg ein ide om korleis eg skulle "piffe" opp treet litt:)
Med det eg hadde for hand, (blondeband og blondehjerte frå Salige Lavendel, tørka roser og litt ståltråd) vart altså dette resultatet.
Ja+ ei prisme frå ein dekorasjon.


♥♥♥


Har funne ut at det er berre å hive seg i det når ideen og lysta er der... same kva tid på døgnet;)
***

Her er minstejenta som har ei tann mindre...

På fredag mista ho si aller fyrste tann!!! Gjett om det var jubelrop som møtte meg i døra når ho kom heim frå skulen med tanna sirlig innepakka i matboksa:))))
Hmmm.... føler ikkje at det er SO lenge sidan ho fekk si aller fyrste tann♥
Men iallefall vart tanna lagt i eit glas med vatn... og ja, tannfeen var der om natta:)
*Ei lykkeleg og førnøygd jente*
Ei tann fattigare,
nokre kroner rikare...





Ønsker deg ei GOD, ny veke
Klem frå Mette

6 kommentarer:

  1. Så stilig tre, å vakkert pyntet♥
    Stolt lita (stor) frøken også jo - herlig!

    Ønsker deg en fin uke,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Så flott treet blei:-) Kjekt med slike ting som en kan bytte ut pynten på alt etter som.
    Tenker det var stas å miste første tanna;-)

    God natt, tenker det er på tide å ta kveld

    Klem Agnes

    SvarSlett
  3. Så flot treet ditt ble.
    Sånn er det til meg også,kommer jeg på noe kreativt,så må jeg bare gjøre det der og da:)
    Kjempesøt jente du har. Nydelig hår.
    Skjønner godt det er spennende og miste ei tann:)
    Ha en fin mandag:)

    SvarSlett
  4. Så flott treet ditt ble, gjorde seg med litt romantisk pynt ♥
    Du må fortelle jenta di at hun må legge tannen under puten i stedetfor i glass med vann, for da blir det nemlig lapper istedet for klingende mynt, hehe.... dette fikk jeg høre av sønnen da hans første tann forsvant...;))

    Så koselg at du liker Tilda'ne mine - jeg lager på bestilling, så det er bare og sende meg en mail en gang hvis du ønsker en;)

    Ha en fin Tirsdag i morgen ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Så FLOTT!!Og så var det jo en knall ide å tre tynn metallring i hjertet og bruke som oppheng. Takk for den =) Synes det er utrolig morro å se hvor mye kreativt som blir laget og pyntet og sydd med disse blondene og blondehjertene. Har du laget selve treet også selv??
    Gratulerer til første tann ut, hihi. De er så søte uten fortenner!

    SvarSlett

Vert glad om du legg att nokre ord ☺