søndag 30. januar 2011

Kjøkkenet vårt...

Denne helga har vore ei roleg, kose seg inne-helg:)
Trur ein har godt av det av og til...
Å berre gjer akkurat det ein har lyst til,både store og små ☺
Her er resultatet av det ho mor sjølv hadde lyst til...
(Leike fotograf på kjøkkenet)




Laga dette hjertet for ei tid tilbake av pressa og tørka Hortensia-blomster.

(Ei av mine favorittplanter)




Kos med levande lys no i mørketida.


Emalje-skål som vi kjøpte på ein antikvitetsbutikk i Danmark i fjor sommar.
Herleg farge på den!!!






Skjønne krus og skåler frå Lillan Svensrud.
Dei er handlaga,og med dei skjønnaste fargar og vakre ord...
Kan vaskast i maskin;)
Ramma frå Birte ( Sjå forrige innlegg) synest eg passa so fint inn her!






Tørrforet til Potifar (hunden vår) , står framme i denne flotte emalje-spanna frå Lisbeth Dahl:) Med ei tilhøyrande "skei" på baksida, kunne det ikkje vorte enklare☺






Er heldig å ha ein mann som er glad i å laga mat!!!
Sjølvsagt måtte han ha dette skiltet;)







*Sagen-kort *











Kjøkkenkroken









På bordet...
...som vi har pussa og malt.
(Det fyrste kjøkkenbordet mine besteforeldre hadde)
Likar ikkje temp.målaren bak der!!!
Skal tru kva som kan erstatte "dette"...???
So greit når det viser temp. både ute og inne.










Lett tilgjengelege stearinlys. Går mykje av det denne årstida.
Og herlege Maileg...













Skjønn oppskriftsbok.
Her skal alt inn ... lei av lause ark som eg ikkje finn når eg treng dei!













Ramme frå Nordal.
Kjempegod saks forresten og ikkje dyrare enn andre sakser.
Dei to gamle nøklane fann vi ute, bak huset...
Hjerte frå den herlege interiørbutikken Zanz i Lillestrøm:)
LIVE FOR THE MOMENT
Akkurat DET har vi gjort denne helga.
No er vi klare til kvardagen og det den har å by på...
*********************************************
Ønsker DEG ei GOD, ny veke!!!

*********************************************

Varme klemmer frå Mette.



Takk for alle gode ord.





10 kommentarer:

  1. Takk for hyggelige ord inne hos meg :)
    Kjempe fint kjøkken du hadde! Masse fine detaljer..
    { Natalie }

    SvarSlett
  2. Så koselig kjøkkenkrok dere har♥
    Liker godt at det er mye dill, skaper stemning og viser at det er ett kjøkken som brukes!

    Den boksen til hundefor er RÅLEKKER!
    Selv har jeg en sort en fra Kremmerhuset, kul den å, men ikke like kul som denna du har ;) spørs om ikke Keegan må ønske seg den boksen til 2 års dagen si ja *ler*..

    Ønsker deg en fortsatt god Mandag,
    KLem Jatte♥♥

    SvarSlett
  3. For et nydelig kjøkken du har! Kjempemange søte detaljer:) Liker spesielt godt de to små kakeform-lysestakene, har kikket på de i en interiørbutikk her jeg bor, spørs om ikke de må bli mine snart;)

    Ha en fin uke:)

    klem Jennifer (bittelillehuset)

    SvarSlett
  4. Koselig stemning og fine detaljer.

    SvarSlett
  5. Hei hei!
    Så koselig at du fant veien til meg og la igjen ett spor. Da var det så mye lettere for meg å finne deg igjen...

    For en nydelig blogg du hadde! Jeg legger meg til som følger og legger deg til i blogrollen min, for her må jeg jo tilbake :)

    Så koselig kjøkken dere hadde, de koppene og skålene du hadde var jo bare lekre (tror jeg ble litt forelsket).

    Har bladd meg litt frem og tilbake i bloggen din, nydelig Potifar, søte jenter du har og ikke minst ett vakkert hjem.

    Gleder meg masse til å følge deg videre :)
    Klem klem

    SvarSlett
  6. Hei Mette:)

    Kjempe flotte detaljar og stemning frå ditt kjøken♥
    Me like:)

    Takk for kos helsing frå deg:)
    Å du, "måtthål" er berre sjarmerande spør du meg;)

    God tysdagskveld♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  7. Så koselige bilder, du er flink!! Deilig med en kose-seg helg!! Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  8. Så koselig hos deg og mye fint du har i huset! :)

    klem

    SvarSlett
  9. replica bags wholesale hong kong More about the author w7b59r5b20 replica bags aaa quality hop over to this site w3v15o9c39 buy replica bags online replica bags hong kong visit site y5i59v6c74 replica louis vuitton bag replica bags hermes

    SvarSlett
  10. like it q5o82p9c21 replica louis vuitton replica bags for sale image source d8h00o5v37 best replica bags online replica bags cheap replica bags uk replica gucci k5q85j8y64 replica bags and watches

    SvarSlett

Vert glad om du legg att nokre ord ☺