tirsdag 18. januar 2011

Fram i Lyset ♥

Då har vi altså fått sølvbestikket vårt ut av kofferten og fram i lyset...
Synest rett og slett det er for fint til å "gøymast" vekk.
På denne måten kjem vi sikkert til å bruke det litt oftare, når det ligg so tilgjengeleg:)

I denne glass/sink-beholderen , oppbevarer vi då sølvbestikket vårt no.
Monogram (Mette,Irving) og dato+årstal på bryllupsdagen vår som er inngravert i bestikket, printa vi ut og festa på baksida , for å gjere det litt lysare.






Med litt blondeband som pynt (får aldri nok av blonder!!! Denne er frå Salige Lavendel:))
vart resultatet ikkje so aller værst;)




På nye-kommoden i spisestova har bestikket fått sin plass...
Ja , det varte ikkje lenge før eg var der og stæsja "omatatt" .Hihi:)
Madonna-bildet som eg kjøpte av Elin ( mora til Astrid , som har bloggen : http://lisjeastridhusblogg.blogspot.com ), synest eg passa so fint her bak madonnaen...




Med god hjelp frå storejenta , har eg då fornya bloggen min litt.
Forandring fryder her inne også;)
Ser her er litt forskjellig å rette på . Får prøve å ordne opp i det etterkvart...
No er det dags å ta kveld/natt.
Ønsker deg ein strålande onsdag!!!


♥ Klem Mette♥

6 kommentarer:

  1. Hei Mette
    Godt å se at det er flere som sitter litt oppe :) Tusen takk for koselig kommentar, og ja – Tilda dukken var bare skjønne, og syns ikke de var så dyre heller – har nok blitt dyrere hvis jeg skulle satt meg ned med ditta :) NYDELIG sølvtøy, og helt enig med deg, det er alt for fint til å ligge bortgjemt! Jeg har også mitt fremme og prøver å være flinkere til å bruke det i alle fall i helgene… Nydelig kommode også ღ Så at jeg ikke har lagt meg til som følger, helt glemt… men nå er jeg med ;) Ønsker deg en fin onsdag, kos deg og nyt dagen… Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. God Morgen Mette...

    Så fin ny layout på bloggen.. Hvordan får du til og få 3 bilder øverst??

    Sølvbestikk er absolutt alt for fint til og ligge i ein skuff og være gjømt vekk.
    Mye finere og ha det fremme, slik som nå. Og bruke det masse:-)))
    Kjempe dekorativt!

    Takk for koslig kommentar hos meg..
    Og ditto til deg..

    Det er såå koslig her inne, så kjem snart igjen :-)

    Klem Birte

    SvarSlett
  3. God morgon,solstråle:)

    Berre SÅ fint å ha framme sølvbestikk av alle slag..
    Likte kjempe godt den sinkbeholdaren!

    Å SÅ kjekt at du likar bildet:)Enig med deg...Passa godt der:)

    Forresten så er headern din utruleg lekker!

    God onsdag♥

    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  4. Hei :)
    Så koselig blogg du har :)
    Så sant en skal ikke gjemme bort ting,ha det fremme!!!

    Bud er da ikke så langt unna :)
    Ta en søndagstue en gang :)Skriver på blogg når jeg åpner igjen :)

    Klem Siw

    SvarSlett
  5. He he...
    God morgen Mette. Ja jeg stusset litt på navnevalget i går, men har faktisk blitt kalt det før, så jeg får bare si som så at navnet skjemmer ingen :)
    Nydelig sølvtøy. Enig med deg, man skal ikke gjemme det vekk når det er så vakkert.
    Ønsker deg en fin dag.
    :) Susanne

    SvarSlett
  6. Hei:)

    Takk for kos helsing♥
    hehehe:)Vi er av same sorten eg og du;)
    Slike tankar har eg og etter "besøk" hos interiør frelaste damer;)..

    Forresten så trur eg det var du med din nye kommode som inspirerte meg:)

    Nyt helga♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett

Vert glad om du legg att nokre ord ☺